|
薯片
今晚因為有ac,同車仔睇,,唸住起身睇下,,未起身已聽到哥哥食薯片的"卡卡"聲真討厭係到引人,,嗚..
今天都好準時咁返到學校..奇怪..libby同sophia..呢?佢地唔返?
得返偶一個人孤零零,,原來佢地下一堂supply chain先返,,佢地e為我唔返所以冇返,,.
taxes.+foreign trade 又要計數,,嗚,,成日蝦我呢個數學白痴..
好彩有個數學神童阿mac較下先明..thx u~~
放左學唸住回家,,,不過有個人話想睇戲,,
所以一齊去看華仔的[再說一次我愛你],,d人話好感動,,
我覺得少少,,..libby,,唔好喊啦::><::
不過冇童夢咁好睇..之後搭火車見到阿杰..
原來佢趕住同佢gf慶祝生日^^阿杰老婆生日快樂^^
返到屋企..唸住上網做埋個foreign trade mc佢,,,唔知點解入左去一陣佢話我timeup冇得做,,
好無奈我只做左2題,,之後我就找人救命..--sophia,lingling,,阿貴,,<--佢地好好人..
幫我入去睇下有咩問題...又幫我找阿sir個e_mail..真是好唔該你地^^""
原來可能是阿sir個網..傻左定壞左..最後都入返去做...不過點都好,,真唔該哂班同學
刊登時間︰2005-10-21 03:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |