|
拎成績表
今日返學拎成績表,,好彩全部合格,,
唸返起上年,,英文d成績真是恐怕...
今次英文合格,,真係好多謝,,sophia,,wing,libby,,
係project,,等等,,,到佢地成日幫我睇邊到錯,,thx,,
如果下年又係同你地一班就好了。。
返到去,,去左sao,,,排隊交野,,排我前面個男仔,,
好煩,,係到狂問有SAO,,d職員,,,key skills..d問題
佢解極都唔明白,,,,個職員解比佢聽,,佢又唔好老皮,,
反反覆覆問埋d類似的問題,.真煩,,,哂時間...搞到後面排哂隊/.\
之後見到sophia,,佢今日著得好靚,,,,對腳,,又白又長,,好羨慕
拎成績表只見到少數同學,,,libby..sophia,細媽..y人..mac,koey
好多人,,要拎籌,,,聽到後面有個姐姐仔講:[倫街證咩"]
拎完去上堂,,個阿sir,,今日好似講得特別悶,,zzzzz
刊登時間︰2005-07-19 09:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |