|
唔知打緊咩
由細到大,,坩白講只當家人只係垃圾..
細個冇咩人錫,,成日俾人罵,,有咩野,,都冇我份,,
罵?罵我一個..
佢地只把主意力放哂係阿哥身上,,因為佢讀書叻,,
阿妹又識得逗佢地開心..我..?咩都唔識...
細細個已經冇咩家庭樂..成日想離家出走,,有勇氣嗎?我冇ar==".,.走,,走去邊啵- -"
我當阿爸=俾錢我就係好爸b
阿媽=日日煮飯俾我食就得
阿哥=我同佢好似陌生人
我以前好憎佢地...
自從他走了後,,我先發現家人,,係冇可取代的...
e家,,用心咁相處落先發現..我地有好多共同興趣,,
好似,,鍾意一齊打game,,大家都冇咩瞻睇鬼片,,
鍾意夜媽媽,,一齊睇波..等,,,有時真係比佢地笑鬼死我..
可能以前我真係太反叛喇,,唔識去理人感受..成日俾d師奶向媽咪投訢../.\
我都唔知咩野令我轉變左.,,可能佢地一直都對我好好,,只是自己沒用心去發現..次次只是記下佢地既唔好,,忘記佢地的好,咁樣真係令人好辛苦,,
我愈來愈愛佢地..我好驚失去佢地任何一個,,
我好珍惜..同佢地相處既時間..因為..真係今日唔知聽日事../
佢地就好似我既眼耳口鼻,,冇左佢地點得呢,,
哈哈,,,今日仲咩得打埋呢d野呢,,

因為經歷過離別
所以 才明白相聚的可貴
因為曾經遺落過一些珍貴的東西
所以 更珍惜現在所擁有的
刊登時間︰2005-06-20 01:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |