| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 5 月 26 日 星期四 |
 | |
|
爽唷^.^
爽呀,,欣賞左一場超級好睇的球場,,即使唔訓都值得,,
AC/利物浦,我都好鐘意,不過利物浦都係比較吸引..
見到利物浦幾分鐘比人入左波,,之後勁比人入,,入到3-0
冇哂心機,,唸住輸梗,,點知係短短的六分鐘,,又追返平,,,
最後由十二碼WIN左..哈哈,,真係好刺激..如果係祖雲達斯,,我一定開心到訓唔著
我聽到格離棟樓有個人,,當AC入波係到叫,,失波係到喊,,,
令我唸返起上年的歐洲國家杯英格籣VS葡萄牙,,
6月4祖雲達斯黎香港..想睇,,
之後同肥妹一齊返學,,原來佢又換左BF了,,
寶瑩岩岩又同左佢個康康一齊,,真係甜蜜~~
我愈黎愈鐘意謝拉特^.^
放左學同LIBBY.6000蚊去左開左間大房唱K..因為真的太無聊了.]
聽日阿哥行畢業禮..我一定去睇,,因為阿哥有份唱歌..kekeee,^^

刊登時間︰2005-05-26 08:22 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | |
| 2005 年 5 月 24 日 星期二 |
 | |
|
唔想分班
cb..果個miss,,年年都要分班,,好唔開心,,下年..我驚遇到的同學係d怪獸,,嗚,,
6千蚊話穌玉倫d頭髮就黎長過libby,,,=.=
5:00左右去左麻麻家,,,因為昨日,,跌倒..登親個patpat,,
搞到,,坐又唔係,,訓又唔係,,佢話好痛,,
心好唔舒服,,><
刊登時間︰2005-05-24 11:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | |
« | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | ... | 227 | »
|