| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 4 月 25 日 星期一 |
 | |
|
神經錯亂
近排成日失眠,,好累..
今日返到學校門口..聽到sophia既電話.
佢話key skills..miss話今堂交,,但佢仲未print野,,
叫我幫佢,,所以冇上keyskills..去左soa..幫佢print..
點知去到佢先話原來下一堂先交,,= =
算la..唔上啦..費事見到個8婆,,
wingwing..9:30先起身,,搭的士返寸,,點知,,miss堂佢冇到,,
真慘..
sophia..話miss比佢唔合格..所以喊.,,
miss又衰d既,,又冇一個標準...鐘意點變就點變,,正kp
我份死人keyskills..都搞左好耐..好似政來政去好似都合乎唔到佢既標準..7
a/c..唸住去交..去到聽到miss話:[神經錯亂既人,,係唔知自己神經錯亂,,報警丫]
好似話緊自己..報警la..捉左個顛婆佢,,
a/c..d 數做得好慢..唔係好識做,,其他人快到,,,><
wingiwing:[雲佬都係dd靚仔]
me:[哈哈,,,佢唔靚仔,,不過我好鍾意]
wing:[佢笑得好白痴]
me:[我就係中意丫kekekke]
今日見到浩然發嬲,,..我唸應該都好少會見到,,

刊登時間︰2005-04-25 07:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | |
| 2005 年 4 月 22 日 星期五 |
 | |
|
木星
起身,,去左打機..打到唔想返學,,,7
阿哥考完試喇,,又有人同我爭電腦玩,,
返到去普通話..做測驗.,,唔識做,,問下大舊佬,,
後面都係空空白白~.~..
law派返上次d小測..唔合格,,今堂奇蹟地冇眼訓,,
仲好用心咁聽添,,可能,,冇食lunch卦-_-]
放左學同wingeing去食野,,佢去快肚餓,,
佢姨姨話佢媽媽養得大佢係個奇蹟,,
佢咁大食都唔肥,,哈哈,,
講左好多心入面既野,,有d都唔知點講好,,
有時覺得同d朋友好近,,又時又覺得好似離自己太遠,,
朋友的定2是什麼?
返到屋企..有2個人客來左..仲唸住又同佢一齊訓添..><
遲d佢又返荷蘭..都唔知幾時再見,,
今日有木星好近月光睇
<--影得好差=_=
刊登時間︰2005-04-22 11:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | |
« | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | ... | 227 | »
|