|
爸爸生日^^
今朝sophia,,打電話叫我起身返a/c..聽完都係訓返><
唸唸下..cb.好似唔洗返wor,,上完a/c未唔知去冰,,
掙扎左好耐...都係返學啦..
一陣得返sophia一個,,返到去實剎死我@@"
上完a/c..我,wing,同sophia去左西9龍,,咩都未開,,
冇啦啦,,見到faifai...攬住左sophia.初初見唔到fiafai個樣...
仲以為係d色魔..@@"" SORRY..
之後去左食拉面..個到個待應超差...
個阿婆雖然係挑剔d...佢仲係到罵個阿婆咁,,,
好似阿婆先係客wor..下次唔去la..水水衰衰!!
pth..分左3組..做下野咁,,咁都好,,至少冇咁悶..^^"
不過麻煩d要上上落落...
放左學同wing去買野..之後返屋企了,,
阿爸生日.,佢好似唔鐘意人提佢生日咁..
可能見自己愈來愈,,唔開心卦..今日成日發脾氣,,@@
我冇送野俾佢....應該係年年都冇,,,我想親手做樣野俾佢,,
可惜..有心冇力,,其實我好愛佢地..
其實 ,,
我好怕好怕好怕 ,,
好怕以後,,我越來越長大,, 他們越來越老的時候 ,,
我好怕,,自己會慢慢討厭他們的時候 ,, 好怕自己忘記小時候多愛多愛他們的心情,,
我也好想就這麼愛他們到永遠永遠 ,, 但以後,,
以後的事情,,會發生什麼事 ,, 我什麼也不知道 ,,
什麼也無法掌握,, 什麼也不想改變,,
只想一直一直一直 ,, 維持這種很愛很愛他們的心情 ,,
......................不想變......
4月..好似...好多人生日..^^

刊登時間︰2005-04-15 11:59 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |