| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 4 月 1 日 星期五 |
 | |
|
愚人節
今朝7:00起左身..懶床懶到8:00..
背下普通話d對話,,之後返學,,
a/c..都唔知係到做緊咩.發緊夢咁..唉唉..
lunch..大家都唔知去邊食好,,到到都食厭左,,簡左半粒鍾,,
普通話堂,,出去講野,,但六千蚊skip左幾句,突然之間亂哂,,所以我地3個都亂講一通,,
講到收唔到尾,,
law堂,,我頂唔順..勁眼訓...阿sir,,講唔完的..
豪哥聽日返hk..好府成年冇見佢,,以前成日來我家幫政電腦,,
聽講佢..遲d又去英國學做生意<---聽完唔知點解好好笑...
<----我得6張,,有邊個有多??
刊登時間︰2005-04-01 10:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | |
| 2005 年 3 月 31 日 星期四 |
 | |
|
唔識做.
好耐冇試過咁早起身喇..7:20,,返學冇遲到,,好累,,
wp...睇電視..全部英文,,,y,,冇中文既,,
我同六千蚊,,sophia,,傾普通話,,未傾完就放學了,,
去左葵芳食野,,間左好耐,唔知去邊到食,,最後佢地要我要做決定..
好似好多人去左interview..我地個組仲未行動,,,
keyskills,.,,唔識做,,,help...有冇人教我呀,,
做第1組,,冇著數><
刊登時間︰2005-03-31 06:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | |
« | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | ... | 227 | »
|