| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 2 月 25 日 星期五 |
 | |
|
饑饉
今朝訓晏左..返到學去煲冬瓜..有d悶..
wing帶左本"monday"失左去櫃同睇,,好似格離左右都有人睇緊..
做埋份ac..都差唔多落堂了,,不過阿sir..叫d人留係到讀書佢聽..
叫中左我同六千蚊..好彩好快讀完..
一路上law..一路打冷陣,,冇lala 凍左好多,,好多..,
想快d落堂,,好悶,,唸唸下今日冇食過野-.-,,
放左學去左sao...睇書..好多"幾米"d書.不過有d貴,,去埋canteen食埋野返屋企lu,.
阿盈今年又參加左"饑饉"今年要千幾,,上年才750,,好有愛心,,希望籌到啦,,

刊登時間︰2005-02-25 09:03 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | |
| 2005 年 2 月 24 日 星期四 |
 | |
|
花
夜晚起身偷睇波,,都唔知點解次次睇到就快最尾,
都俾阿爸起身,熄左我電視..嬲\./
祖記.曼聯輸波/.\嗚
今朝起身,,起遲左,,遲到左少少,,
放左學去左soa玩插花,,本來上星期都要去的..但唔記得去.蝕水..!!!
個死人keyskills sir..話我地上次冇去,,冇預備材料wor..= =
要我地3個人一齊玩,,一個人既份量,,
個導師都好好人,,好有細心,,,好好玩,,下次再參加~!!
間屋好濕好似落完雨咁..開冷氣..抽濕機都冇用架-.-
<--製成品
刊登時間︰2005-02-24 08:26 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | |
« | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | 218 | 219 | 220 | ... | 227 | »
|