|
開心
今日間直唔想起身,,個個仲放緊假,嗚...
miss,今日講書特別快,上到11:10就落堂了,仲有20分鐘去食多個早餐,嘰嘰
放左學同wing,六千蚊佢地一齊去左間意大利餐廳食野,
間野佢地食過都話好食,,果然唔錯wor,,食完想再去食過,,
wing,,佢岩岩食完lunch,,之後又叫左個下午茶食,,嘰,,女仔係大食d,,
下次想去食甜品,,食完野去左行左陣街,,
今日點扭,,都係扭唔到"胡迪"...扭唔到個青bb既士兵..都偷笑了,,,
返到屋企都6點了,,訓左陣覺,,
下星期有皇馬對祖雲達斯..一定好好睇,,
之但係,,,有我至愛既,,費高and尼維特,,邊隊輸,,我都唔想見到//


刊登時間︰2005-02-15 09:26 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |