|
咸濕妹食咸濕野
留下有人撞車,,<--希望佢冇事啦~,,,所以俾差佬封左條馬路,,,要行都好多路,,腳仔都軟埋,,
唸住搭火車坐下啦,,點知可愛的鴨仔團(自由行)又黎喇,,霸哂D位,,算,,
返到去睇同學present key skills,,俾libby笑鬼死,,
係到老吹,,自己係咩社區中心教細路做公仔<---之前冇聽佢講過,,
作到似陳陳咁,,我都俾佢呃左,,不過佢個隻公仔的確係佢自己做,,
仲好得意添..kekee,,libby..記得政個[[胡迪]]俾我^^
之後去左圖書館溫書,,不過都係傾計多~~
12:30去左測英文,,寫得有d亂,,都唔知合唔合格..
今日唔知點解特別眼訓,,
--pin
刊登時間︰2005-05-09 08:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |