|
初十五..
昨晚係初十五..個天空勁靚,,好似幅畫咁,,
個月亮,,質邊有個光圈,,好似彩虹,,,真的好靚!!!
見到十幾粒星星,,之前只係睇到1-2粒,,
bibi叫我戴佢付眼鏡睇星星...嘩,,估唔到一戴就見到10幾粒,,<--原來我近視都幾勁-.-
libby,,送俾我的觀星圖可以拎出黎用喇,,,,
我唸我睇的星是[半人馬]<--唔知有冇睇錯呢,,哈哈..
Libby,,話夜晚見到好多星星..o者係,,聽日會好熱,,哈哈.又好似幾準wor
呢排,,半夜一起身,,好難先訓得著,,
今日4:00起左身了..look黎look去都訓唔著><
起身,,映下個天空,,因為真的好靚,,
原本一路都有靚既野..係自己冇細心留意..
臨出門口返學..,係到落大雨,,,到我上左火車,,又出太陽,,
sophia,,sorry..係到扯你件衫,,,冇心的,,
Key skills pass 左..有點意外,,
不過,,返到屋企,,媽咪話麻麻,,跌親..
心好痛..><

刊登時間︰2005-05-23 08:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |