|
最後一日上堂
朝早同媽咪&d 師奶去飲茶,,飲完就去左返學,,
搭火車,,坐我格離個阿伯..好似睇緊咸書,,咩[大陸浦],,入面有好多靚女的,,
返到學.等英文present,,可能平時都係聽同學用中文講
..哈哈.今次.聽佢地用英文講,,,好唔慣@.@
到我地個組,,唔知點解有d驚,,,之前明明背哂我要講個d,,
之但係到我時,,成日講錯字,,要身邊的組員提我,,
係到..要唔該既英文組員呀,,成日教我..嘰嘰
之後我地4個傻婆係到勁影相,,我地用左sophia..個手袋"郎"住部相機.係到自動影,,
sophia話仲清過我地用人手映...哈哈..唔知點解愈映愈興奮..
因為今日唔映..之後好難再有機會4個一齊映..
六千蚊個powerpoint..封面相勁靚!!!映得個個都勁自然,,
食lunch..見到六千蚊既愛人,,哈哈,,成日收收收埋埋^.^
sophia..個patpat個位鳥糟左..libby用手幫佢拍乾淨佢..
之後..個libby話:[今日我唔洗手..返屋企,勁舔隻手,,]
哈哈..libby仲問我舔唔舔佢隻手
上完a/c..今年既堂就上哂了..唸返起第一日返學,,好似係上個月既事咁,,
好唔捨得,,
之後去左..測英文..libby,同六千蚊,,臨時走左,,冇去考...
今次,,同上次一樣,,都唔知寫左d 咩.-.-
libby..唔同我去買飛,,好傷心..

刊登時間︰2005-05-31 09:12 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |