|
星仔
今日返到學校..淨係sophia..返左黎,,仲以為佢地唔返,,
得我地食飯"燦"台腳,,
之後六千蚊返左黎,,去左"星仔記"格離個間食,,,
好多味精..好唔健康~~''"星仔"來來去去..都係果幾味..
返學食飯又時都好煩,,唔知邊到有好野食~~
普通話堂,,睇碟 ""忘不了""都好ge,,唔洗上堂,,讀字..^^"
下堂,,話可以睇上次測驗d分,,
,但阿sir..話我份卷唔係到,,冇得睇,,,so偏心/
刊登時間︰2005-11-15 10:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |