2007年10月29日(月曜日) 早上 晴
呢幾晚都咳到我死下死下,訓得又唔多好wor,加上尋日又頭痛慾裂,好在今日起身都唔見有咩,咁起身之後就梳洗換衫,之後8點25分就出門口返工,返到中心時門都未開,咁我就自己開閘入去啦,入到去一陣,小紅先返到,之後我就去入報紙,入完之後就開門喇,咁今日上午都係幫Michelle趕份稿,之後趕完份稿就email返Decc,咁之後我就比短訊呀姍,約她放工去睇戲^^。咁就過o左一個上午喇。
2007年10月29日(月曜日) 下午 晴
1點o個陣,就同Michelle、呀欣及小紅去o左明苑食,咁今日我就食牛雜加油菜,點知叫o個陣,呀欣竟然問我夠唔夠食,我當然夠啦^^。食完之後就一齊返中心,返到去就set電腦室,不過seto左開頭就唔使set,因為呀傑搞掂埋。咁下午都無咩特別野做,咁就同個朋友傾o左陣msn,知道她失戀,所以都以過來人ge身份o黎開導一下她,我都為她祈禱,希望她快d無事。之後就好快5點,就即刻埋數收工。落去地鐵站等呀姍。
2007年10月29日(月曜日) 晚上 晴
去到地鐵站,等o左一陣,就見到呀姍,咁就同她一齊搭車到九龍灣陶大商場o個到睇戲,咁去到都係6點左右,咁她要找電話增值咭,所以我就陪她四圍睇下,不過都找不到,所以就先去o左找間戲院,找o左一陣先找到,之後買o左戲飛就行陣商場及食晚飯,食晚飯時都傾o左好多好多野,咁真係好似上天安排咁,o係商場入面找到有增值咭買ge店舖,咁就買o左2張,之後就行o左一陣就落去戲院。
咁入場時係8點,咁好快就開始播喇,原來我之前都睇過前一輯,今次睇係恐懼鬥室4,真係好得人驚,講d殺人遊戲><。咁睇到9點幾,我就咳足咁耐,我知道咩原因,因為冷氣大,氣管唔多好先會咳得咁勁。之後完場,我就送呀姍去到彩虹o個到,再送她上小巴,開埋喇,我先搭車自己返屋企。返到屋企o個陣,就收到呀姍短訊,知她平安返到去。今晚真係好開心,真係好多謝呀姍,陪o左我咁耐,我帶o左她行o左咁多路,對唔住,仲有希望唔好悶親她。今日呀姍陪我令我諗返起好多野><
主呀,請您保守Apple,希望她能重新振作起來,另外就係呀姍,希望她o係呢幾日都可以開心工作,因為她11月5日就會離開返廣州。得返唔係好多日,要快d整好入禮物先得。





