人氣:2032  
| | | | | |   


 
2006年8月21日 月曜日(一) 晴

唉...今朝又係成12點先起呀!
雖然睇落去好似好晏咁...
係其實都係訓左8個鐘架咋!
因為差唔多日日都係成4點先訓!
今日也是很無聊啊!(雖然說是看了很好看的劇)
睇完之後就去學日文,
返屋企之後都唔知自己係度做緊乜!
冇所事事咁!
之後10點幾戈陣, 竟然突然上唔倒網!
冇野做, 咁未去包書LO!
包到12點3, 竟然淨係包左3本!Orz...
不過唔包LU, 等聽日先包!
之後又突然上返倒網, 所以而家先寫日記!
而且, 我想由而家開始每晚早D訓呀!
因為成日都成4點先訓, 變得好晏才起床啊!
所以唔想咁樣呀!不過我講黎都廢架,
而家都成2點幾, 早都唔早得去邊啦!
不過, 為左可以完成早D訓呢個計畫,
今日就寫到呢度, 明天再續!


 
2006年8月20日 日曜日(日) 雨

今日訓到成12點先起身!
之後出左去食飯, 然後去百佳買左D野,
返黎戈陣仲買多左兩隻龜, 不過大隻D!
點知返黎先發現,
完來有一隻隻左眼瞎左同埋隻左手斷左呀!
好可憐呀!不過唔緊要, 而家比我收留左!
一定會好食好住的!
之後就成日都係屋企啦!
然後DOWN完太陽之歌就即刻睇啦,
超好睇的說!但又要等好耐先有第7集啦!
而家等緊My★Boss My★Hero!
仲未有呀, 希望快D有啦!
今日就寫到黎呢度, 明天再續!


 
2006年8月19日 土曜日(六) 雨

今朝出去食自助餐, 食倒三點幾返屋企!
點幾戈陣, 有一大班大陸人去食,
D人超恐怖, 狂鮏野食, 一大碟一大碟咁鮏!
睇到我定左形!@@"

之後去少年軍,
今日考步操章, 筆試戈度有題長答唔識呀,
短答都有一兩題唔識!
仲有, 今日VIVIAN唔知做乜LO,
好似成村人得罪左佢咁!
個個同佢講野又唔睬人, D態度又差咁(表情)!
對唔住,咁樣話你!但係都係講事實姐!

今日又係自己買飯食呀!
頭先食到飽到痴筋, 但係好好味!
仲有一件超開心既事呀!
頭先訂左個日本中學生用既書包呀!
$340, 超靚架!希望可以係開學前有啦!
我家姐訂左個$528既,
貴過我戈個好多!超衰呀!


 
2006年8月18日 金曜日(五) 晴

今日好悶呀, 成日都係係屋企!
係咁上網, 上到都冇既好睇!
聽日要考章呀, 但係我一D都未㗖過!
同埋已經決定左聽日又去食自助餐啦,
我呀婆仲連續三日去食TIM呀!

呀...點算呀, 乜功課都未做過,
仲有兩個星期倒暑假就完啦!
我連要做D乜都唔係咁清楚TIM呀!
救救我吧!
(コ′⑸‵)コ


 
2006年8月17日 木曜日(四) 晴

今日中午去左食自助餐,
D野食超好味呀!超抵食!
其實上個星期三已經去過架啦,
今日又去, 仲諗住星期六又去!

2點幾食完之後就去左買書,
同埋, 我終於都買左戈兩隻碟啦!
其實考慮左好耐買唔買架啦,
我自己又超想買, 但係又驚會後悔WO,
咁我未問我家姐LO,
佢一時又話你想買咪買LO,
一時又叫我唔好買,
唔知佢想點, 但係最後我都係買左!
好開心, 一定會好好咁真惜佢架!

之後返返屋企,
又開始返電腦既生活啦!
首先陪我家姐睇我DOWN返黎既某一齣野,
之後就自己上網睇下野DOWN下野咁,
之後見倒VIVIAN ON左,
完來佢自己返左黎先!(咁都得...@@")
之後又要出去學日文,
上堂講戈D野超攪笑!
放學之後我同我家姐自己去買左豬扒飯黎食,
超好味呀!
但係......就黎要返學啦!Orz...
唔想呀!呢個暑假過得太快啦!