他媽的...我喉嚨好痛
唔想睇E生...
睇E生的動機=要E生紙=唔想番學
but我好想番學-3-
history堂...
個呀sir真係唔掂...平鋪直述 悶死我
仲要3堂呀!!!!
訓左1堂 跟住畫畫...