今天...
進了1D班...[D人好騎呢...]
無識新朋友w0....
真係要講聲''DOG''!!![城山太應該明...]
---------------------------------------------------------
哈哈哈...
呵呵呵...
hee hee hee...[<-你笑夠了沒有...]
城山太比我想像小...[打飛...]
呀~~!明天3點幾放-3-
當小6生多好.... 可算是學校的惡霸~