今天番兩點~~
開始了用日機的日子~
打中文好難打 仲要又中又英= =
MAKI跟舞幸好看得懂
然後用超爛的日語跟小悠溝通=w=
同晴晴溫中文造句
欣喜若狂:比我見到RUKI我就欣喜若狂入埋醫院!
恆河沙數:我D本命直頭恆河沙數咁多@@
我間直神童XD
以上-ryuu-