昨天在荃灣看到有人彈endless rain._.(我係咪講過?)
今早被聰哥嚇一嚇 命都短幾年- -''
然後早會聽李sir講性侵犯
同小舞講笑笑到我死xD
好無心機咁上黃sir堂-w-
上上上lunch又上上上
放學玩腦殘遊戲-v-''
唔想上堂但係就考試-3-
原來'春'都係粗口囉
無野好講...
以上-ryuu-