MySpace Playlist at MixPod.com
昨日......
我去左書展......
勁多書睇....
我買左好多好多書呀``
有:兩本偵探書;馬仔出o既書:
我的低能大肚之道&我的低能旅行~
勁好笑~哈...哈...哈....哈....哈....
還有:古sir o既IQ王.....
還有一部印紙機....
超好玩呀呀~~
勁Happy ar...........(閱讀全文)
好想去書展呀~~
邊個可以戴我去呀??
今日開始lo.....
希望爹d戴我去~~
昨日去左睇樓~
果個樓勁大
有空中花園
勁想買~~
但係.....
太expensive啦.......啦(480萬)
爹D同媽咪話等到年尾先買~
唉......
望佢減到430萬~
好開心呀~
i do not need to go to miss lee home ~~
i am so so so happy~
but 31/7前need to do all of my homework~~
so bad~