MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com


中文閃字 - Glitter Text Generator
您已經停留了

Military Time 12 Hour Time
 
                                   BY KAMI"
kamikamilee
暱稱: ↖[ka]-[mi]~KA☆↘
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
去我個新Bl0G睇....
I have gone to schoo...
病病病....
昨天....開放日...累到...
聽就係我校的開放日.....
=好歌推薦=GEM - 愛現在的我
你 以為 我們都一樣需要依賴
需要關懷 需要被寵愛

別誤會 我喜歡你 並不代表
我的一切 控制在你手裡

只需要一點距離 一點空隙 coz' baby

我不管 過去是好是懷 我不要 困獸般的未來
想 要愛我 就要 愛現在的我
我不想要 你所給的安排 那不是 我夢想的未來
想 要愛我 就要 愛現在的我

我 聽見 他們都說 不夠漂亮
不夠溫柔 她不是你的菜

別 在乎 別人的話 我就是我
不想做你 的完美女人
只需要一點距離 一點空隙 coz' baby

我不管 過去是好是懷 我不要 困獸般的未來
想 要愛我 就要 愛現在的我
我不想要 你所給的安排 那不是 我夢想的未來
想 要愛我 就要 愛現在的我

昨天 你告訴我 多完美 多完美 baby
你 卻又不停 改變我 改變著 一切
不用告訴我 多完美 多完美 listen
你愛我 就相信我 要愛就別後悔 Oh
好友名單
食腦專家002 (harry98531)
*_*>v< (luicheukyin)
crystal:] (cry_167)
鬼妹__________❤小鈺 (rcl0615)
TCS_524 (tommy5241998)
John (chungcf)
kellyliu (kellyliu)
lovekpopyoyo (hotcha5789)
hi (pylf6a)
.... (ching_302)
霜﹏isabe11a (ice_honey)
大希希xD (chinnie)
BaBY--嘉--l0v3InG Y0... (babykami)
yIng女b (ying981112)
L3mOnBIrD (to147852)
KaMi~ (k1998122)
~[Kai]霈~ (love520baby)
♥Miss Wingko . Lin (wingko9807)
`牙Bo^﹏^ (bobo040054)
★`-屎忽鬼v333v (siu_wing0424)
文章分類
全部 (37)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
2009 年 7 月 10 日  星期五   晴天


今早好舒服~一陣陣的大風颳過>< 愉快 分類: 未分類
今日好舒服呀~=]
我就開大D個窗
覺得好舒服[I like it]
跟著我想到這些問題:
 
想唔想反學?
想唔想反去補習?唔想
想唔想stay at home?唔想
想唔想落街?
想唔想睡覺?
想唔想反跆拳道班......

(閱讀全文)
2009 年 7 月 6 日  星期一   酷熱


今日反學呀~D成績..... 不安 分類: 未分類
唉.......
成績差左呀
科科都是8字頭呀[中、英、.....]
但......
我D班級&全級都升左呀~~
9↑6
6↑5
唔錯唔錯!
不過......
我覺得根本唔好
我一定會比啊......

(閱讀全文)
2009 年 7 月 1 日  星期三   酷熱


今日去沙田-無 良品=] 愉快 分類: 未分類

買左好多筆:]

好開心呀^^

好好用呀!

55無去錯!

幾日無寫blog

係因為部電腦壞左#_#

 

2009 年 6 月 27 日  星期六   微雨


今晚8:30有得睇《哈利波特》牙~(night) 開心 分類: 未分類

家一齊睇啦!

今晚先繼續寫BlOg~

88

(night)

好好睇牙~~

好緊張~^^

Goodnight~88

2009 年 6 月 25 日  星期四   晴天


留在屋企好悶呀~~ 傷心 分類: 未分類

唉.......

好悶牙!

如果反學就好啦!唔洗留在屋企溫書,做六年班D作業!

唔洗禁早去補習…好彩我還未考常/宗科!因為有D人未考,要早10:00-12:00同2:15-7:00補習

我只是2:15-7:00(今日)考完可以3:30-6:00幾好

佢地還要繼續早10:00-12:00同2:15-7:00補習~哈

好彩~~^^