♥Miyäkö;)楽の誌
hello everyone;)
i'äm miyako-
Ťhis is my diary.
When yöu seen,please give me a comment.
thankyoÜ
kamitung
暱稱: 私は私である♥Miyäkö
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« July 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
近況;最新研究的妝容,...
☀考試都唔似考試`
行樓梯番屋企;*
<AVATAR>
::除夕夜以及1月1日::
文章分類
全部 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
♥popteen月刊
-PARIS KID's
35th Anniversary Hel...
CECIL McBEE.
COCOLULU.
GAL校
KYOTO SWEET COLLECTI...
LIZ LISA-
ROSE FANFAN.
TRALALA-
肌研ハダラボ
美肌うぇぶ
買える!Popteen
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 18
留言總數: 45
今日人氣: 1
累積人氣: 1463
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 21 日  星期四   晴天


行樓梯番屋企;* 分類: 未分類

今日番學都同平時冇咩分別;)
日日都等放學-/////-`
但放學個時楊咩話倍我番學企=)yeah*有人倍我!
-1路行到屋企樓下,正當佢byebye時.
我叫佢1齊行下檔梯a_a.
haha.我地行牙行....累死我了-..-"
唔覺唔覺到我住個層.但死楊咩話要行到最高..
好彩我個到最高都係24樓AuA[KUKU...]
行到最頂個時...            @0@!好耐冇見過自然的太陽光*
所以即刻影番D相;)
-白光真係令人好舒服:]搞到人心情鬼咁HapPy x)-
冇化妝的相我自已開始接受唔到-v-`
不過算喇.玩得開心就得了:}



夜晚就同mami出左去剪頭髮.
阿Dee話我太耐冇剪`加上頭髮又乾.
搞到成日甩頭髮-0-`
就幫我剪晒乾個D`但原來會變到咁短..
不過都okay.上中學以來第1次頭髮咁短o,o*
剪完個頭即刻輕左好多-
之後同mami去朗豪坊的SEIBU的MAC睇唇膏:)
我去到真係想發癲><`MAC的產品唔單止好用.
我仲覺得包裝靚.
我入到去.試左好多隻.都唔知買邊枝好`
所以搵左個職員問下;)
佢就即時將隻色幫我試上去咀咀到
.........番黎再打*






訪客留言 (返回 kamitung 的日誌)


kamitung 於 2010-03-12 09:07 PM 發表:
就係因為有我甜心係到所以我會行^//////^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



YanyiBaBy 於 2010-01-27 04:57 PM 發表:
如果要我行咁多層;
我寧願你一腳踢我落去好過=,=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SBK 於 2010-01-25 09:11 PM 發表:
COMMENT
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



羊咩咩 於 2010-01-23 10:34 PM 發表:
因為有我係到,,所以就喜歡行了~~哈(比我滿足下自已啦~)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sam20041644 於 2010-01-23 03:04 PM 發表:
你唔係好憎行樓睇架咩 @@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]