今日番學都同平時冇咩分別;)
日日都等放學-/////-`
但放學個時楊咩話倍我番學企=)yeah*有人倍我!
-1路行到屋企樓下,正當佢byebye時.
我叫佢1齊行下檔梯a_a.
haha.我地行牙行....累死我了-..-"
唔覺唔覺到我住個層.但死楊咩話要行到最高..
好彩我個到最高都係24樓AuA[KUKU...]
行到最頂個時... @0@!好耐冇見過自然的太陽光*
所以即刻影番D相;)
-白光真係令人好舒服:]搞到人心情鬼咁HapPy x)-
冇化妝的相我自已開始接受唔到-v-`
不過算喇.玩得開心就得了:}






夜晚就同mami出左去剪頭髮.
阿Dee話我太耐冇剪`加上頭髮又乾.
搞到成日甩頭髮-0-`
就幫我剪晒乾個D`但原來會變到咁短..
不過都okay.上中學以來第1次頭髮咁短o,o*
剪完個頭即刻輕左好多-
之後同mami去朗豪坊的SEIBU的MAC睇唇膏:)
我去到真係想發癲><`MAC的產品唔單止好用.
我仲覺得包裝靚.
我入到去.試左好多隻.都唔知買邊枝好`
所以搵左個職員問下;)
佢就即時將隻色幫我試上去咀咀到
.........番黎再打*
|