我又打番qooza拉@.快留Cm吧=]
尼排成日都五夠訓- -
番到學校又要比心機上堂..冇得訓覺..忽!
訓覺..傾計..都要俾人罰..好慘aR=[
尼排日日都系咁..冇乜特別事發生- 0 -
又諗五到有乜野打..下次諗到先再打拉=]
Biii=]CmCm.\/.
------------------------------------期待每一天的來臨-----------------------------------
分手拉...
我知我系太過份...
我同你一齊會令到你咁五開心
咁不如分開下..我系一個自私ge人
由頭到尾都系我錯..所以我只可以講一句
晴晴[[對五住]]
雖然我知一句對五住五可以解決D乜野
最後一句的[[對五住]]
各位路人想話我就話拉..五洗留口
想屌我就屌我拉..想點就點..想打我就打我
--結束..3月24日--以上內容已修改