朝早番學...放學..呆座..
天天如是..令人厭倦=[但我只會一直等..一直等
上第1-2堂Is堂..好開心..=]
今跟上電腦..個傻chan冇上黎-口-悶..
跟住上Pe堂..冇乜特別..打排球..ok好玩拉..keee=]
最衰就系換3個時..Mk汁邊有隻"小強"..成班大男人驚隻"小強"...忽 =3=
跟住五知邊條木咀攪事..踢左去我個袋野個邊..整到我勁炆Lo
屌你..你五攪我..我五理你..但系你一攪到我..你自己小心D xD=]
臨走個時..有個女仔"五講名"同mS.朱 嘈..嘈到仆街= =
令我心情煩躁..忽忽忽忽..煩牙- 0 -
最後放學個時..座左系到等人..最後都系等五到=[
So Sad=[[
-------------------------------------------完-----------------------------------------
|