星期五一早就番學拉..
番學做乜野五講Lu..講番放學=]
一放學番到屋企..牙哥叫我去海洋公園..
我心諗,,五系呱..宜家先叫我去..
最後都系去左..去到入口..見到d牛角..我牙哥就買左隻俾佢條女
勁閃..勁型..Haa=]
之後就入場..今次玩左成6個鬼屋..勁開心..
俾d鬼嚇得勁開心..
玩完之後去食野..食左成4-5粒鍾..食到凌晨5點番到屋企..
就快快手洗頭訓教..
訓左4粒鍾又要出去拉- -9點起左身..忽=[
之後五講拉^.
---------------------------------------------------完------------------------------------------- |