|
|
|
2010 年 1 月 21 日 星期四  |
|
........一見鍾情.......(下)  |
分類: 未分類 |
|
我係p.4,我同佢一班,
個陣,佢坐我隔離,
我超級超級happy,
係無奈支後,
佢知道左我中意佢,
佢話有DD中意我,
我知道佢大多數系講假ge!
但係,我信佢,
只因 我 Love 佢 !
完~
|
|
發表時間:2010-01-23 01:54 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 21 | »
|