2010 年 1 月 16 日 星期六
慘...................
分類: 未分類
金日我好慘呀!!!!!!俾人[XX機]呀!!!
發表時間:2010-01-16 02:52 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]