


|
2007-04-30 |
| 2007 年 4 月 30 日 星期一 | ![]() |
唉..... lee排真係懶左好多好多呀 成日都唔想打日記=v=" 之前換左個skin..... e+睇到啦 唔係死圖啦 ============== 講下我lee排冇打日記 有咩開心事先啦 首先係...... 我終於都掉位同盈盈坐啦 好開心呀 之後有好多好多野都唔知點講,,,,,, 總之就係好開心啦 我諗遲d我可能會日日打日記架啦 所以大家要繼續 ================== 上次去完AIA的相相都味post出黎 因為係qooza post真的好麻煩 但係由於本人唔精通英語的關係,,,,, 所以xanga仲味整好 所以真的好sorry 整好我會立刻轉架啦 請大家繼續耐心的等待 如果真係好想睇的就係msn到同我講啦! |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 86 | » |