write member forum login logout

2007-04-14

2007 年 4 月 14 日  星期六 晴天

wow~!

我今日又去左AIA

lee次有我+家姐+牙爸

(lee個牙爸係同我有血緣關係的,,,,,唔係姓張的)

一早11點半就去到

今次真係同上1次好唔同呀!

上次勁多人

今次勁少人lo,ok?!

今次我bring左個相機

所以今次有相睇

但係係到post會好麻煩,,,,

所以想睇相的就去我ge相簿啦

首先我第1樣玩ge係老鼠

之後總共都玩左4次

咁多次都冇嗌過lo

仲覺得好悶

跟住去左玩破壞者(洗衣機)

都玩左2次

之後去左玩吊腳過山車

又係玩左4次

悶到想死

玩完就去左玩大風車

玩左2次

玩完暈暈地xp

之後就好勇敢地走左去玩跳樓機

仲要玩左3次

第1次係我家姐拉我上去玩的

對我黎講已經好勁架啦

(我唔係吹水架,,,有證明架)

但都係個句想睇證明就去睇相啦

跟住我地又玩左青蛙跳同埋巴士(超級新星)

仲有攪拌機+摩天輪+天梯......

同埋2個水水+碰碰車+動感電影

仲有1個就係玩咁多次咁多次都唔敢睇ge鬼屋

之後去玩攤位

收穫有4個野

其中有3個公仔都係我抽繩抽番黎ge

1:藍色m&m公仔1個

2+3:藍色dog dog2隻

唉.....點解我每次抽番黎d野都係藍色架?!

上次就係藍色小醜魚1條+1條樣衰魚(俾左蚊蚊)

太討厭啦

今次差唔多所有game都玩晒

有d玩左好多次,,,仲玩到悶tim^^

不過今次都真係玩得好開心呀

好多謝家姐拉我上去玩跳樓機呀

如果唔係我都唔知到跳樓ge滋味係點

仲有我發誓我以後都唔會用跳樓lee個方法黎自殺lo

因為實在太恐怖啦

係家姐教曉我唔好咁容易自殺架!

thx~~你牙!

222+414 I Love U牙

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 86 | »

暱稱: 細粒*||||
性別: 女
國家: 香港

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MORE...

朋友

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930