


|
2007-04-14 |
| 2007 年 4 月 14 日 星期六 | ![]() |
wow~! 我今日又去左AIA啦 lee次有我+家姐+牙爸 (lee個牙爸係同我有血緣關係的,,,,,唔係姓張的) 一早11點半就去到 今次真係同上1次好唔同呀! 上次勁多人 今次勁少人lo,ok?! 今次我bring左個相機 所以今次有相睇 但係係到post會好麻煩,,,, 所以想睇相的就去我ge相簿啦 首先我第1樣玩ge係老鼠 之後總共都玩左4次 咁多次都冇嗌過lo 仲覺得好悶 跟住去左玩破壞者(洗衣機) 都玩左2次 之後去左玩吊腳過山車 又係玩左4次 悶到想死 玩完就去左玩大風車 玩左2次 玩完暈暈地xp 之後就好勇敢地走左去玩跳樓機 仲要玩左3次 第1次係我家姐拉我上去玩的 對我黎講已經好勁架啦 (我唔係吹水架,,,有證明架) 但都係個句想睇證明就去睇相啦 跟住我地又玩左青蛙跳同埋巴士(超級新星) 仲有攪拌機+摩天輪+天梯...... 同埋2個水水+碰碰車+動感電影 仲有1個就係玩咁多次咁多次都唔敢睇ge鬼屋 之後去玩攤位 收穫有4個野 其中有3個公仔都係我抽繩抽番黎ge 1:藍色m&m公仔1個 2+3:藍色dog dog2隻 唉.....點解我每次抽番黎d野都係藍色架?! 上次就係藍色小醜魚1條+1條樣衰魚(俾左蚊蚊) 太討厭啦 今次差唔多所有game都玩晒 有d玩左好多次,,,仲玩到悶tim^^ 不過今次都真係玩得好開心呀 好多謝家姐拉我上去玩跳樓機呀 如果唔係我都唔知到跳樓ge滋味係點 仲有我發誓我以後都唔會用跳樓lee個方法黎自殺lo 因為實在太恐怖啦 係家姐教曉我唔好咁容易自殺架! thx~~你牙! 222+414 I Love U牙 |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 86 | » |