


|
2007-03-22 |
| 2007 年 3 月 22 日 星期四 | ![]() |
唉.尋日話打日記,,,,, 但係又冇打到 唔講尋日D野啦 今日一返到去就係到hea 之後早會啦..... 又up廢話=口=" 之後上到去就俾miss lee話 又話咩俾多一個機會我地 車..... lee d野方死唔係cow cow諗ge咩 佢都係想見多timtim一陣之麻....... 咁咪留佢一個lo 做咩要搞我地wo 第1,2堂:科學堂 之後陳善盈都仲味返,,,,, so坐左佢個位(奸笑) 之後不停地同謄雞傾計 第3堂:中文,,,,, 所以好乖地坐返前面xp 之後派卷啦 自覺對不起了miss lee...... ^其實我都係唔夠時間做姐 後面個d題目我全部都識架[T3T" 小息啦 第4堂係地理,,,, 又係傾計啦 第5堂:宗教,,,, 都係傾計 lunch啦 食麵...... 好正呀 第6堂:普通話 一個字講晒"悶"lo then 家政啦 仲味做好工作紙呀 so好驚俾人鬧 入到家政室煮野食..... 今堂整壽司呀~~ 對於我黎講已經整到好好架啦 至少冇散到^.^ 放學去左紅十字 操到4:50到就放 之後去左睇排球比賽 雖然輸左 但係都打得好叻架啦 唔好放棄呀 要繼續加油呀!!!! |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 86 | » |