2007-02-23
哇...
我終於都肯打番日記啦
不過今日都係因為又去唔成環球嘉年華,
先打出黎話俾大家聽.....
唉~~
真係好sorry牙蚊蚊+屎忽鬼+老豆........
因為我一個搞到你地去唔成
希望聽日去得成啦.....!
sorry呀!
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 86 | »
朋友