write member forum login logout

2007-01-18

2007 年 1 月 18 日  星期四 晴天

登登登登.........

今日就係我楊詠琳係中學生涯中ge第一個陸運會

開心

今日5:40就要起身la

勁攰.......

之後諗住同傻魚一齊去

點知等左好都唔見佢,

所以最後走左

之後就見到葉海雯

兩丁友一齊行

去到終於見到佢地

之後就排埋隻舞佢la

排完la終於......

我覺得隻舞last個到勁型&好睇lo

lee到一定可以攞到好多分

之後就行番去運動場

搞左一輪終於可以分4社坐la

過左好耐之後又到左啦啦隊表演時間

好緊張呀

好驚唔記得左隻舞.......

....................

"信"終於都到我地la

跳跳下我地大家都發現左隻音樂唔同左

死得la今次

之後我地亂晒

之後我地同評判講la

佢又話冇得跳多次喎

灰晒

之後社長喊.......

之後好多人都喊左出黎........

(包括我&傻魚)

我地個個都喊到收唔到聲(由其是係我&傻魚)

之後有好多"信社"啦啦隊ge隊員安慰我地

好感動牙

因為大家都唔算好熟

但係係個一剎,

我真係感受到我地個社ge團結精神lo

之後就係lunch time

我&傻魚都冇心情出去食

所以叫左鄧寶怡幫我地去M記買野番黎食

係鄧寶怡味買到野番黎ge時候,我地仲喊緊

係途中.......

靚雞走左過黎哄我&傻魚開心

仲請我地食pizza

之後佢就走左la

(其實我覺得佢好似特別錫我&傻魚咁)

之後食食下pizza,tim tim,世豬等等人走左過黎

之後佢地雖然冇同我地講過d咩,

但係佢地好似特登係我地面前玩

同埋講d好笑ge野,

想引我&傻魚笑咁

(初時lee個想法只係我覺得架姐,點知原來傻魚都係咁諗喎)

之後ge時間我地ge心情都平伏番晒lu

之後去左紅十字

一去到,就有2個女仔抽筋la

個呀sir要我同傻魚幫佢地鬆番隻腳

我同傻魚都係第一次當值,

所以咩都唔識

(其實我地係岩岩到,所以味見過d人點幫佢鬆腳)

之後呀sir就教我地lo

岩岩黎就要茶d按摩膏落隻手到,真可憐呀

係我當值ge期間,幫左2個人呀

勁開心牙

忽然覺得自己好有用呢~~~

之後老師宣佈今日我地邊個社最高分la

第一係.........."信社"牙!

高興

之後d姐姐叫左我地去啦啦隊

7:00-8:00?!

一定唔得la

之後傻魚ge媽媽又唔比

so我地一齊走

之後去到輕鐵站,

傻魚陪我等車

(因為佢的爸爸車佢,所以唔駛撘車)

開心

聽朝又要練啦啦隊la

所以要早訓呀

"信社"聽日要攞全場總冠軍&啦啦隊冠軍呀

加油牙!信社社員!

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 86 | »

暱稱: 細粒*||||
性別: 女
國家: 香港

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MORE...

朋友

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930