


|
2007-01-18 |
| 2007 年 1 月 18 日 星期四 | ![]() |
登登登登......... 今日就係我楊詠琳係中學生涯中ge第一個陸運會 開心 今日5:40就要起身la 勁攰....... 之後諗住同傻魚一齊去 點知等左好都唔見佢, 所以最後走左 之後就見到葉海雯 兩丁友一齊行 去到終於見到佢地 之後就排埋隻舞佢la 排完la終於...... 我覺得隻舞last個到勁型&好睇lo lee到一定可以攞到好多分 之後就行番去運動場 搞左一輪終於可以分4社坐la 過左好耐之後又到左啦啦隊表演時間 好緊張呀 好驚唔記得左隻舞....... 望.......愛.......敬...... "信"終於都到我地la 跳跳下我地大家都發現左隻音樂唔同左 死得la今次 之後我地亂晒 之後我地同評判講la 佢又話冇得跳多次喎 灰晒 之後社長喊....... 之後好多人都喊左出黎........ (包括我&傻魚) 我地個個都喊到收唔到聲(由其是係我&傻魚) 之後有好多"信社"啦啦隊ge隊員安慰我地 好感動牙 因為大家都唔算好熟 但係係個一剎, 我真係感受到我地個社ge團結精神lo 之後就係lunch time 我&傻魚都冇心情出去食 所以叫左鄧寶怡幫我地去M記買野番黎食 係鄧寶怡味買到野番黎ge時候,我地仲喊緊 係途中....... 靚雞走左過黎哄我&傻魚開心 仲請我地食pizza 之後佢就走左la (其實我覺得佢好似特別錫我&傻魚咁) 之後食食下pizza,tim tim,世豬等等人走左過黎 之後佢地雖然冇同我地講過d咩, 但係佢地好似特登係我地面前玩 同埋講d好笑ge野, 想引我&傻魚笑咁 (初時lee個想法只係我覺得架姐,點知原來傻魚都係咁諗喎) 之後ge時間我地ge心情都平伏番晒lu 之後去左紅十字 一去到,就有2個女仔抽筋la 個呀sir要我同傻魚幫佢地鬆番隻腳 我同傻魚都係第一次當值, 所以咩都唔識 (其實我地係岩岩到,所以味見過d人點幫佢鬆腳) 之後呀sir就教我地lo 岩岩黎就要茶d按摩膏落隻手到,真可憐呀 係我當值ge期間,幫左2個人呀 勁開心牙 忽然覺得自己好有用呢~~~ 之後老師宣佈今日我地邊個社最高分la 第一係.........."信社"牙! 高興 之後d姐姐叫左我地去啦啦隊 7:00-8:00?! 一定唔得la 之後傻魚ge媽媽又唔比 so我地一齊走 之後去到輕鐵站, 傻魚陪我等車 (因為佢的爸爸車佢,所以唔駛撘車) 開心 聽朝又要練啦啦隊la 所以要早訓呀 "信社"聽日要攞全場總冠軍&啦啦隊冠軍呀 加油牙!信社社員! |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 86 | » |