


|
2007-01-05 |
| 2007 年 1 月 5 日 星期五 | ![]() |
今日又係玩得勁開心呀 今日上英文堂 鵬鵬借左個暖包俾我溫暖溫暖......... 之後我襯牙sir唔發覺ge時候張個暖包係到掟黎掟去 好好玩喲 我俾人掟死左 哈哈 之後就食晏 食完之後就打排球 我同傻魚都冇打 做左旁觀者 之後發左瘋 不停係到跳lala隊隻舞 =v=" 之後P.E堂就玩跳遠....... miss話跳得幾好 又話我跳到2米幾 開心的 放左學之後就去左打波 (其實都冇打到,我地係到吹水lo) 之後我地4個社d人係到跳lala隊d舞 哈哈 勁好玩 玩完之後就番屋企lu 今日又係開心的一天! 聽日要lala隊呀 開心開心開心~! 但係聽日又要去學小提琴lo 我而家勁唔想學lo.ok?! |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 86 | » |