


|
2006-12-25 |
| 2006 年 12 月 25 日 星期一 | ![]() |
今日係聖誕節 亦都係我中學生涯ge第一個聖誕節 今個聖誕我就同左細蚊,傻魚,姵彤同埋牙爸過 好好玩呀 今朝我12:00先起身 之後on左一陣msn 之後就出左去打波 打完之後就去左屯市 影左貼貼 今次又係牙爸請 好野~! 今次有d貼貼係我畫架 我覺得今次係我畫得最靚ge一次 哈哈..... 之後牙爸又請食雪糕 我食左朱古力味同埋士多啤梨味 勁好味呀~! 買完雪糕傻魚同埋姵彤就走左 之後我,細蚊同埋牙爸就一邊食一邊行 行行下就行左過去屯門公園個邊 又係個邊行番屋企 之後陪細蚊去千惠買野 就同牙爸一齊行番屋企 之後我問牙爸攞番隻野 佢話擺左係YMCA到喎 咁咪行去攞lo 之後行到去......... 佢竟然冇開門 車~! 咁牙爸咪俾左個locker鎖匙我lo 叫我遲d自己去開喎 之後就番上屋企la 祝大家聖誕快樂~! |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 86 | » |