write member forum login logout

2006-12-25

2006 年 12 月 25 日  星期一 晴天

今日係聖誕節

亦都係我中學生涯ge第一個聖誕節

今個聖誕我就同左細蚊,傻魚,姵彤同埋牙爸過

好好玩呀

今朝我12:00先起身

之後on左一陣msn

之後就出左去打波

打完之後就去左屯市

影左貼貼

今次又係牙爸請

好野~!

今次有d貼貼係我畫架

我覺得今次係我畫得最靚ge一次

哈哈.....

之後牙爸又請食雪糕

我食左朱古力味同埋士多啤梨味

勁好味呀~!

買完雪糕傻魚同埋姵彤就走左

之後我,細蚊同埋牙爸就一邊食一邊行

行行下就行左過去屯門公園個邊

又係個邊行番屋企

之後陪細蚊去千惠買野

就同牙爸一齊行番屋企

之後我問牙爸攞番隻野

佢話擺左係YMCA到喎

咁咪行去攞lo

之後行到去.........

佢竟然冇開門

車~!

咁牙爸咪俾左個locker鎖匙我lo

叫我遲d自己去開喎

之後就番上屋企la

祝大家聖誕快樂~!

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 86 | »

暱稱: 細粒*||||
性別: 女
國家: 香港

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MORE...

朋友

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930