


|
2006-12-21 |
| 2006 年 12 月 21 日 星期四 | ![]() |
今日係聖誕崇拜呀 返埋今日就唔洗再番la..... 今日崇拜完之後.... 上番課室玩 玩左d好低b ge野 就係扑傻瓜同"細"界之最...... 仲有一個遊戲ge,不過就冇玩到 因為個個game係要2個人玩ge 仲要係一男一女lo (=.=") 我地就梗係唔肯玩la 所以最後del左lee個game 實在大好la 之後又到左抽/交換禮物ge時候la...... 我好想要大欣個禮物, 但係比牙爸抽左 唉............ 之後我就唔知我抽中左邊個個份 但係我都係鍾意大欣個份多d 之後牙爸聽到就話同我換..... 好野~!牙爸我愛你呀!!!!!(講明先唔係個種愛,而係父女之情個種愛) 至於我個份禮物就俾何悅豪抽中左...... (其實我個份禮物係一d好女仔ge野黎架,個樣野就係一隻好可愛ge貓貓la) 之後佢同陳姵彤交換左份禮物lo 其實隻貓都幾"袋"表到我架 點解??? 你唔記得左la,我有"風"貓"正"架ma~! 仲有我又有貓爪同埋勁鍾意爪人喎 咁你覺得佢"袋"唔"袋"表到我呀??? 哈哈........... 放左學之後, 我叫牙爸送多份聖誕禮物俾我 (之前佢送左個mp4俾女班長) 其實我都想要,但係做人都係唔好咁大貪好 so,我要佢送番個kurumi公仔俾我, 好期待呀,希望個日快d到la |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | ... | 86 | » |