


|
2006-11-17 |
| 2006 年 11 月 17 日 星期五 | ![]() |
楊詠琳,生日快樂呀~! 我又大一歲la~! 不過睇黎今日我都唔係好好彩之喎 y?! 因為今日放學打排球, 何悅豪同鍾浩賢都送左份生日禮物俾我la! 係咩? 咪波餅lo~~ 你地2個同我去死la 人地生日竟然送咁厚禮俾人 我受唔起呀! 之後我就出動我ge貓爪....... 哈哈x100000000000000000000~! 你地2個仲唔死~~~ 之後係番屋企途中========= 我見到可淇妹同林凱賢### 之後可淇妹請左我食雪糕呀 仲要係朱古力味呀!!!!! 好食呀~~! 之後就真係返屋企la~~~~~!!!!!!!=============||||||| |
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | ... | 86 | » |