


|
2006-11-16 |
| 2006 年 11 月 16 日 星期四 | ![]() |
哈x1000000000000000000000000000000~! 點解我咁開心, 大家又記唔記得聽日幾多號呀? 如果大家記得ge話,咁大家都應該知道我做咩咁開心la! ================================= 而家就講番我lee段冇打日記ge日子裹面做過d咩la~~~ 星期日,妙茹仔佢地叫左我出黎打排球..... 打打下又唔知做咩走左去影貼紙相....... 下次先post上黎la^.^ ================================= 去camp第二日......... 又要歷奇訓練...討厭 y?! 因為佢地成日咋咋帝要我地做拿上壓=.=" 所以咪討厭lo...... 不過之後玩個d遊戲都好好玩ge so,我都冇咁嬲! |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | ... | 86 | » |