


|
2006-11-01 |
| 2006 年 11 月 1 日 星期三 | ![]() |
今日放學先發現要lala隊練習 原本好開心~! 之後......又係講左2句就走左 我同妙茹仔落左去打排球.......~~~~~~ 我地企左好耐個波都冇打到埋黎! 等何悅豪仲話我同妙茹仔唔打~ ........... 突然有個排球從後飛緊埋黎...... 妙茹仔中左招~~~~ 「砰」左一聲,好大聲 嚇到我死左 妙茹仔就痛到喊左出黎..... 哄完佢之後就見到陳姵彤同林海賢(唔識打佢個名) 陳姵彤跳左隻lala隊ge舞..... 好搞笑呀~~~~! 之後番屋企........~! |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | ... | 86 | » |