


|
2006-10-20 |
| 2006 年 10 月 20 日 星期五 | ![]() |
好多日冇打日記la! 其實之前我諗住打ge時間.... 我家姐已經關左機la so,打唔到 今日去完團契之後 見到Mr Luk...... 佢打左我個頭一下~! 之後佢俾我屈佢.....打到我隻手爆血管 (其實我今日係P.E堂考打排球個陣打到咁) 之後佢用左一個勁無奈ge樣望住我.... 但係我唔理佢.....去左buy汽水飲~~(陳姵彤請架!) 之後Luk sir又話杯汽水仲大過我個頭....=.=" 勁誇張~!## then,仲話枝筆又大過我個頭........ 佢真係無聊到死呀!!! 最後要補番一d野就係........ 妙茹仔生日快樂~~~~!!!!!!! |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | ... | 86 | » |