


|
2006-10-16 |
| 2006 年 10 月 16 日 星期一 | ![]() |
今日上中文堂發生左件趣事..... 由於中文老師唔知去邊 so,上唔到堂..... 變左岑sir代課~~ 之後岑sir又話miss lee要我地作文.... 我頂..... 討厭作文.... 討厭寫大綱...... 討厭~!!!!!!!!!!! 之後寫寫下...... 突然杜奕晴話俾老師聽鍾浩賢枝筆"爆墨"
之後仲爆到佢成身都係! 咁我咪望過去睇下lo~ 點知,我一望過去, 我就不停係咁笑笑到我抽筋... 佢個樣一點點黑色野....好鬼好笑?! 之後我再望下仲有邊個遭殃...... 原來仲有後面個2個......~!(好彩我冇遭殃) 哈哈..... 好彩我唔係坐佢隔離.... 如果唔係我就樣衰死la~! (係我打日記既途中,我諗起佢個樣,我仲係不停笑........) |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | ... | 86 | » |