


|
2006-09-29 |
| 2006 年 9 月 29 日 星期五 | ![]() |
今日buy左個小提琴la~!!!!!!! 心情好轉........ 今日第一堂係Eng堂~~~~ 又係連堂.....唉..... 一個字形容得晒......就係"悶"!!!!! 之後中文堂... 要做讀書報告and閱報感想~~~~~ 唔想做~! 小息!!!!!! then,數學堂..... 好好笑...... D數又易計~~~~!!!! 超鐘意上數學堂~!!!!!!!!! 食lunch..... 食到好飽呀^.^ 之後上地理堂..... 又係一個字形容得晒...... 大家都估到係咩字la~!!!! 不過我都係要講多次.... 就係"悶"!!!!! then,歷史堂.... 放學la...... 本來諗住返團契, 但係要去buy小提琴, so,冇得去...... 不過我去次一定返去架.....~~~~~~~!!!!!!!!! 聽日又學小提琴lu.... 好期待呀~!!!!!!!!! |
| [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | ... | 86 | » |