


|
2006-09-20 |
| 2006 年 9 月 20 日 星期三 | ![]() |
今日一開始就上Eng堂la..... Then,我先發現! 我尋日唔記得左要俾Dict媽咪簽名...........(仲擺左係locker......) 好彩呀sir唔鬧姐(^.^) 之後中文堂...... 點知,預習要做落書......-o-" 冇做落本書到!!! 唉...... 之後Mat堂, F測....測完,呀sir呀我地繼續做個17題數~! 仲俾多本作業我地做呀...... 到而家都仲味做完呀!!! 冇bring本書返屋企呀!!! 唯有聽日攞返la..... 之後地理堂....歷史堂..... 咁又一日la....... 聽日全方位活動日呀!!!! 好開心呀....唔使屈係個課室到 咁悶............ 今日終於都知道小提琴咩班la~! 本來我係F班架~! 但係chan姵彤佢話要轉班喎......(本來佢係G班......lo曉彤佢係H班.......) 咁佢又話H班個時間好D喎.... 咁咪一齊轉去H班lo....... 轉班ge時候chan姵彤超串.....哈哈... 笑死我....~! 而家星期六早上10:00-11:00上堂呀.....ku..ku..ku!!! |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | ... | 86 | » |