2006-09-15
今日好開心呀~!
因為我終於可以做實驗la!!!!
今日上電腦堂.....
我諗住send番d網址俾自己....
點知,我俾人鬧喎....頂佢
嬲死佢呀~!!!!!!
賤格!!!!
又可以唔做功課住la....
because...聽日and後日都唔使返學呀~~
好開心呀呀呀呀呀呀~~~~~!!!!!!!
打埋聽日既日記我就打左一個星期日記la~!
« | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | »
朋友