2006-09-13
今後上堂真係好好笑呀
今日上Eng堂.... 我個Eng呀sir請人食粉筆喎....
笑死我la....<--- Then,數學呀sir攞起枝粉筆寫野喎.... 又笑死我la....<--- 今日好少功課咋~! 好快做完 so,好happy~!
« | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | »
朋友