


|
2006-09-27 |
| 2006 年 9 月 27 日 星期三 | ![]() |
今日第一堂係英文堂....... 仲要係連堂tim..... 仲諗住會悶死!!!!! 點知,呀sir教完書~~仲剩番4分鐘到la!!!!~~~~ 佢竟然俾我地自由活動......^.^ 好開心呀!!!!!! 之後,art堂....... 差D就唔記得左bring工衣..... 好采記得咋.....如果唔係又要記一次la~~~~ then,數學堂..... 我頂!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 呀sir最近都唔知做咩 成日俾好多功課我地........ 中文堂.....作文..... 音樂堂,去左選學生會.... 放學lu..... 走ge時候我竟然見到亞橙......=.=" 十多年冇見過既朋友...... 今日媽咪話聽日去buy小提琴呀~!!!! happy~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | ... | 86 | » |