


|
2006-09-26 |
| 2006 年 9 月 26 日 星期二 | ![]() |
有2日冇打日記la~~~~~~~~ 不過冇諗過補番..... 講番今日先la!!!!!!! 第一堂.....係普通話...... 冇咩特別!!! 之後數學..... 有一樣功課<-----(做完N年.....) 宗教堂.....小息..... then~電腦堂.... 同區展圖交換左本書黎睇~! 哈哈...... 之後科學堂..... 去左實驗室........XD 之後又食lunch la~~~~!!!! 英文堂..... 要test... 我地test ge時候....佢竟然係黑板到畫畫.....=.="(又笑死我.....) 之後中文堂..... then....放學..... 返到屋企.....楠楠黎左....>.< 我要同佢玩la!!! bye~! |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | ... | 86 | » |