2006-10-09
好可憐呀!!!!!!!!!!!!!!!!!
無lala比人的左去朗誦~
全級咁多人.....
偏偏係要搵上我個班....
仲要比人寫左個名出去!
唉......
十萬個不願意呀!!!!
好想死呀..........
« | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | ... | 86 | »
朋友