


|
2006-10-04 |
| 2006 年 10 月 4 日 星期三 | ![]() |
我都有好多日冇打日記la!!!!! 講下我最近做過d咩la...... 星期六.....冇野做... 星期日.....去左旺角中心^^ buy左個我唔知第幾篇日記提及過ge袋 星期一...哈哈....去左剪頭髮.... 不過剪左都唔係咁覺眼....=.=" 星期二最特別咪上左P.E堂lo!!! 到今日la...... 第一堂,科學堂...連堂... 去左實驗室...做實驗...~!!! 好玩~~~!!! 之後,中文默書.....仲要係背默.... 好彩有溫 小息.... 地理堂...去左圖書館睇書 之後係宗教堂...... 食lunch.... 普通話堂....悶!!!!~~~ 之後又到D&T la..... 超鍾意上.... 不過我都係鍾意上Home E多d..... |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | ... | 86 | » |