


|
2006-12-08 |
| 2006 年 12 月 8 日 星期五 | ![]() |
今日唔駛返學, so又出左街la........ 話說尋日何思婷叫我同陳姵彤去佢屋企食pizza 所以今日一早就去左何思婷屋企 之後我竟然好不考地欺騙左我呀媽......... 話何思婷同我地溫數學喎 (其他我同陳姵彤去左打排球) 之後我地又buy左支係玻璃樽ge野飲 之後我地又好頑皮地玩「爆樽」........ 不過我地係向d wall爆ge 玩到好開心 咁大個女第一次玩「爆樽」 之後叫左timtim,大欣,mindy同寶寶黎打排球 玩到2:30就番屋企 |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | ... | 86 | » |