


|
2006-12-12 |
| 2006 年 12 月 12 日 星期二 | ![]() |
今日考歷史呀.... 我真係估唔到份卷咁簡單呀 講番尋日先la 尋日我同爸爸,媽咪&家姐去左行街 之後我呀媽又話部電話壞左 so去左buy手提電話..... 本來我都想buy過部手電存la~~~ 但係媽咪又唔俾喎..... so冇得換(^︹^) 之後媽咪揀左部Sony Ericsson ge k310i buy完之後又話同我交換部手電喎 之後咪交換左lo (lee個手電總好過之前個部手電la,因為之前個手電咩都冇) 點都好...... 總之換左部手電都好開心la~!!!!!!!!! |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | ... | 86 | » |