write member forum login logout

2006-12-12

2006 年 12 月 12 日  星期二 晴天

今日考歷史呀....

我真係估唔到份卷咁簡單呀

講番尋日先la

尋日我同爸爸,媽咪&家姐去左行街

之後我呀媽又話部電話壞左

so去左buy手提電話.....

本來我都想buy過部手電存la~~~

但係媽咪又唔俾喎.....

so冇得換(^︹^)

之後媽咪揀左部Sony Ericsson ge k310i

buy完之後又話同我交換部手電喎

之後咪交換左lo

(lee個手電總好過之前個部手電la,因為之前個手電咩都冇)

點都好......

總之換左部手電都好開心la~!!!!!!!!!

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | ... | 86 | »

暱稱: 細粒*||||
性別: 女
國家: 香港

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MORE...

朋友

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930